Táplálkozás egészségesen

Éléskarma

A legfinomabb tejmentes "tej"

2017. december 12. - Éléskarma

Szinte mindennel kísérleteztem már az elmúlt 3 évben, de ma mégis egy újdonsággal próbálkoztam: kedves ismerős javaslatára kipróbáltam a kesu-kókusztejet.

pexels-photo-236010.jpeg

1,5 liter tisztított vizet, 1 marék kesudiót, 2 evőkanál kókuszreszeléket, egy pici sót tettem a tejkészítőbe és 25 perc múlva készen lett a selymes növényi tejem. Leszűrtem és üvegbe tettem.

Ha nincs ilyet szerkezeted: az alapanyagokat tedd fel 4 percre egy lábosba forrni, utána botmixerrel készíts belőle "tejet", majd szűrd le egy szűrőn.

Én csak kávéhoz használom, de a gyerekek növényi tejjel isznak nagyritkán kakaót és ezzel eszik reggel a zabpelyhet is.

A bolti növényi tejekhez képeset sokkal olcsóbb ha magad készíted el őket. Persze ez idő kérdése is. Ezért nálunk is van itthon 1-2 doboz tartalék rizstejből és zabtejből.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskarma.blog.hu/api/trackback/id/tr5813481869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása