Táplálkozás egészségesen

Éléskarma

Karfiol alapú pizza

2018. július 04. - Éléskarma

Láttam már több helyen is, hogy karfiolból készítenek pizzát a bloggeker. Hát mit ne mondjak, engem nem győztek meg a képek. Karfiolból pizza?

Aztán ma délután gondoltam egyet: nincs mit veszítenem, kipróbálom!

Az eredmény sokkal jobb, mint azt reméltem! 

kicsi-canva-photo-editor.png

 

Hozzávalók: 

1 közepes karfiol
10 dkg mandulaliszt
10 dkg apró szemű zabpehely
2 tojás
pici só
2 tk rozmaring
1 ek kókuszolaj/olivaolaj

A karfiolt rózsáira szedem és megmosom. Aprítógépben felaprítom rizsszem nagyságú darabokra. Belekeverem az összes többi hozzávalót. 180 fokra melegítem a sütőt. Egy tepsibe teszek egy sütőpapírt és arra kanalazom a masszát. A kezemmel szétnyomkodom úgy, hogy kb 1 cm vastag legyen. 20 percig sütöm. Ha letelt a 20 perc olyan feltétet teszek rá, amit csak szeretek és 5 percre visszateszem a sütőbe. Én most szárított paradicsomot és egy kis bio sajtot reszeltem a tetejére. Nekem 8 perc volt összekeverni a hozzávalókat az előkészületekkel együtt.

Vigyázat, nagyon finom!

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskarma.blog.hu/api/trackback/id/tr1514093683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása