Táplálkozás egészségesen

Éléskarma

Vega thai curry

2018. január 30. - Éléskarma

Nagyon megkívántam a zöldségeket egyik este, ezért megkértem Ákost csináljon nekem egy curry-t. Imádja az ázsiai konyhát és szerencsére jó érzéke van a fűszerekhez is.

 

img_20180127_194040_276.jpg

 

Hozzávalók:

Mindenféle zöldség (ami nálunk most épp kéznél volt)

brokkoli
padlizsán
gomba
cukkini
kukorica
borsó

Ezeken kívül:
fokhagyma
vöröshagyma
kókusztej
kurkuma

bors
koriander
római kömény
gyömbér
citromnád

Lepirította a fűszereket. Tett hozzá 1 ek kókuszolajat megpirította benne a fokhagymát, a gyömbért és a vöröshagymát - melyeket előtte egészen apróra vágott - majd felöntötte 2 dl kókusztejjel, kevert rajta egyet és beletette a zöldségeket. Picit megsózta, kb 5-7 percig főzte és már tálalta is. A zöldségek roppanósak maradtak, én így szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskarma.blog.hu/api/trackback/id/tr5113618696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása