Táplálkozás egészségesen

Éléskarma

Csoki helyett

2018. március 01. - Éléskarma

Néha én is vágyom egy kis édességre.

Ilyenkor igyekszem 2 szabályt betartani:

1. Kerülöm a hozzáadott cukrot, finomított búzalisztet.

2. Nagyon figyelek az adagokra.

Régebben megettem simán 2 krémest is, imádtam a ropogós tésztát a tetején a rengeteg porcukorral. Ma már pisztolyt kellene szorítani a fejemhez, hogy megegyem.

És akkor lássuk mi az amit helyette eszem:

Csokis-kókuszos golyó

2 ek mandulaliszt
1 ek zabliszt
3 tk kókuszolaj
1 tk cukormentes kakaópor
1 adag csokis-fahéjas rizsfehérje

Kókuszreszelék

photomania-6fa08ec624c46f848d761372cff20f0d.jpg

A kókuszolajat megolvasztom és minden hozzávalót összekeverek. Kis golyókat formázok belőle és kókuszreszelékben megforgatom.

A fent leírt mennyiségből kb 12 golyó készül, ebből én most 3-at ettem, a többi megy a hűtőbe és várakozik a holnap délutáni "kivégzésre". 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eleskarma.blog.hu/api/trackback/id/tr6513708080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása